Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hatt

Publicerad 2014-02-12 19:44:20 i Allmänt,

Såg denna underbara hatt på Etsy. Maken lovade ha på sig den om jag köper den. Med sitt långa lockiga hår skulle han bli en perfekt Pride-Gandalf :) Och kända här på ön hade vi nog blivit på köpet... (försöker in i det sista motstå ordvitsen ö-kända... hohoho)
 
 
Nu sover barnet, fräsen på kontoret har tystnat, jag har känt att nätet givit mig positivitet idag och till och med liten känsla av det där systerskapet alla talar om :) Nu skall jag skissa företagsplan en stund innan det som vanligt blir lite CSI innan jag skall sova.
 
Så förutom att jag mått akut illa till och från idag så har det varit en bra dag. Illamåendet kan bero på att jag råkade somna med snus i munnen i natt och nog har svalt en liter äcklig nikotinvätska i sömnen.... Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela