Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Har någon drogat mitt barn?

Publicerad 2014-02-09 19:36:25 i Allmänt,

Strax innan det var dags för läggdags så slog det helt slint för Nico. Har han sprungit runt tokfnittrande och levt rövare och varit helt galen. Verkligen heeelt tokig, men superglad. Sedan rusade han in i en garderob och började prata för sig själv: Hallå?, hörde man innan han kom ut och meddelade att ingen var hemma.
 
Nu har jag äntligen fått honom i säng men han ligger och pratar om och med sin nalle (som han tydligen saknat såå mycket). Han bökar runt och säger att han absolut inte KAN sova. Varvat med att han hurrar för att han skall till dagis och träffa Elin imorgon. Det skall tydligen bli "så myyysigt" :)
 
Ja ja, jag hoppas att han somnar snart för jag fick faktiskt både målat och rensat skåp idag så vill ha belöning i form av mysig filmkväll med maken innan jag blir för trött och somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela