Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En fråga om Bloglovin

Publicerad 2014-02-28 20:49:56 i Allmänt,

Jag har en fråga till er som använder och har kunskap om Bloglovin:
 
Om jag skulle få orken att gå in och börja lägga mina gamla inlägg i kategorier, kommer de då när jag sparar om dem åter läggas ut som nytt inlägg på Bloglovin?
Jag vill ju inte göra alla superirriterade genom att ungefär 500 gamla inlägg plötsligt publiceras på nytt....
 
Någon som vet?

Kommentarer

Postat av: Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Publicerad 2014-03-01 21:17:51

Det tror jag då inte. Jag har gjort det och ingen har klagat och jag har bloglovin kopplat till facebook och de gamla inläggen kom inte upp på nytt i alla fall.

Svar: Åh vad bra, då skall jag våga mig på det. Tack! :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela