Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagens inköp

Publicerad 2014-02-21 11:33:53 i Allmänt,

Idag efter att jag hade varit och tömts på flera liter blod (ok, fem rör.. men nästan) så åkte jag och handlade en snabbis. Min plan var att jag sedan skulle hem och sova, men såklart blev det ju inte så. Jag såg på gamla avsnitt av CSI, jobbade och allt möjligt annat så nu är jag lika trött som innan.
 
I alla fall hittade jag en söt liten blomstergrej med en uggla i affären som jag var tvungen att ha. Måste visa bild på den eftersom jag hade sådant jobb med att få hem den. Inte det lättaste att frakta en mugg full av sand och sten i bilen utan att söla.
 
Detta är så huslig som jag blir tror jag...
 
Sedan såg jag att det kommit ut en ny tidning med Dr McStuffin, och då sonen älskar henne och det är fredag så köpte jag en sådan till honom.
 
 
Nu skall jag ta mig något att äta innan jag återkommer med inlägg som förhoppningsvis har lite mer substans (inte för att tala illa om Dr McStuffins)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela