Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Är social

Publicerad 2014-02-22 19:25:00 i Allmänt,

Ursäkta min frånvaro idag men vi har besök av en vän och jag är social :)
Vi har pratat genus, feministisk scifi och fantasylitetratur, scifi i allmänhet, andra nörderier och haft det riktigt trevligt. Även Nico tyckte att det hela var väldigt kul och han och vår vän roade sig bland annat med att göra roliga ljud och kasta saker på varandra. Aktiviteter en treåring uppskattar.
 
Nästan roligast var ändå när se minerna på både maken och vännens ansikten när Hampus sa att vi skulle bjuda på fläskfilé och vännen påminde om att han är vegetarian..haha. Så jag fick slänga ihop min svamp- och broccolipasta, och allting slutade väl :)
 
Nu har Nico byggt en koja i sin säng och försöker somna, men han kan inte riktigt låta bli att lyssna på rösterna utifrån vardagsrummet så kan nog bli sittande här ett tag. Sedan ser jag fram emot att sova tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela