Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

TV-serier jag sett under året

Publicerad 2014-12-24 22:04:06 i Allmänt,

Vill dock börja med att påpeka att:
1. Detta är de serier jag just nu kommer ihåg att jag sett i år... har säkerligen, absolut, varit fler.
2. Att jag sett dem i år betyder inte att de är gjorda i år  eller har visats på tv i år...
 
Mycket bra

Orange is the new black

Ja jag upptäckte den i år och sträcksåg alla avsnitt och blev helt såld!!!

The walking dead

Den ger mig ångest och marrömmar och jag älskar den

The king of thrones

Va kan man säga?

Supernatural

Min senaste upptäckt där jag tagit ikapp 9 säsonger på några veckor. Underbar enligt mig.

Veronica Mars

Jag och maken upptäckte den i år och var helt ställda över att en såan underbar serie en gång i tiden kunde läggas ner.

Eureka

Samma sak gäller här - hur kunde de lägga ner denna serie?

Falling Skies

En serie som blivit bättre och bättre enligt mig

 

Helt ok

Agents of shield

 

Börjat tröttna på

Homeland

Under the doom

 

Slötittar-serier

Criminal Minds

Bones

Helix

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela