Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sömnlös

Publicerad 2014-12-13 23:27:19 i Allmänt,

Snälla mamma hjälpte mig städa idag så jag fick pyntat lite hemma. Även som ateist är julen en viktig högtid då jag ser det som lite välbehövligt tillskott av ljus och festligheter i vintermörkret.



Behöver mer pynt dock. Men får se när jag har tid att köpa det.

Nico fick klä det mesta av granen så ser sådär ut med samlade kluster av julgranskulor men han var lycklig i alla fall.

Nu kan jag inte sova pga restless legs som snarare är restless body med pirr i armar och ben som känns som el som skjuter genom kroppen och ända upp i ryggen på mig. Blir. Galen.

Roliga planer för imorgon är städa toa, vika tvätt och städa Nicos rum och sovrummet. Så hoppas sova något innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela