Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Rabbit

Publicerad 2014-12-10 20:58:38 i Allmänt,

Ja det är fortsatt dött på bloggfronten för min del. Kanske kommer bli liite mer nu då jag plötsligt inte kan se så mycket serier... skall inte gå in på det nej..
 
Nico är dock sjuk... igen. Hosta och feber denna gången. Han verkar dock vara på bättringsvägen. Han befinner sig nu i den trevliga "för sjuk för dagis men frisk nog att driva sina föräldrar att förlora förståndet på grund av att han är uttråkad"-fasen.
 
Jag är dock på gott humör då jag i helgen skall skaffa en... kanin :) Hade alltid kanin som barn och äälskar kaniner och nu sa maken ja till lite tillökning så den skall flytta in i helgen om allt går som det ska. Han heter Frasse och ser ut så här:
 
lånad bild från annons.. hoppas det är ok
 

Nico är väldigt glad över etta också. Men vill förtydliga att kaninen inte är till honom. Vuxna skall alltid ta huvudansvar över djur i familjen enligt mig - och dessutom är det ju JAAG som vill ha en kanin.. hehe.. It´s MINE ;)
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-12-12 19:34:45

GUD. VAD. SÖT. Hade också kanin när jag var liten, skulle vilja ha en såndärn liten luddig en.

Svar: Ja det är så mysigt :)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela