Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Julen är mysig men den gör mig utmattad

Publicerad 2014-12-24 18:25:24 i Allmänt,

Alltså, jag ser väldigt fram emot julen innan... familj som samlas, god mat, paketutdelning och hela faderullan... men samtidigt gör den mig helt utmattad. Nu vill jag helst bara sova, men är en timme kvar till sonens vanliga läggtid och han är dessutom väldigt uppe i varv.
 
Julen i några få bilder kan ni i alla fall bjudas på.
 
Dagen började med att Nico fick en julklapp på morgonen när han vaknade. En Karlsson på Taket docka som han tyckte väldigt mycket om.
 
 
Sedan fick Frasse komma upp och han satte sig och slickade på Nico som blev förtjust över alla "pussar"
 
 
Dock var det lite svårt att använda ipaden när kaninen ville gosa :)
 
 
Efter mycket lång väntan enligt Nico så åkte vi ner till mina föräldrar ca 12 och Nico väntade otåligt vid fönstret på tomten.
 
 
När tomten väl syntes genom fönstret fick han dock panik och gömde sig under en filt i mina föräldrars säng tills tomten gick igen.
 
 
Sedan var det julklappsutdelning och Nico skrek av förtjusning vid varje paketöppnande, så var väldigt tacksamt att ge honom saker.
 
Sedan har det såklart varit ätande av god mat, samtalande och annat socialt.
 
Nu är jag trööööött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela