Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Idag har jag knappt rört mig

Publicerad 2014-12-27 16:38:36 i Allmänt,

Maken tog sonen imorse och drog till ett lekland så att jag fick sova. Var riktigt skönt och gick inte upp ur sängen förrän 12.
Sonen var mycket nöjd när han kom hem och ser nästan ut som en liten festivalbesökare med alla armband från leklandsbesök som han nu har.
 
Efter det har jag lekt lite med Nico och nu ser vi för andra gången Älskling jag krympte barnen. De kunde verkligen göra bra familjefilmer på den tiden som var sådär lagom spännande. Nico tycker att det är den mest spännande film han sett. Han ville dock mest se de igen eftersom myran somd ör i filmen blir levande igen om man ser filmen en gång till, enligt hans logik :)
 
Jag har vikt tvätt och lagt in i garderober också, är väl min enda egentliga prestation.
 
En dag ledig till och sedan jobba två dagar. Försöker att inte tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela