Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

IKEA och så

Publicerad 2014-08-09 21:23:25 i Allmänt,

Kan börja med att jag har en liten liten misstanke om att första veckan påd agis efter sommaruppehållet kan ha resulterat i att sonen min är lite sjuk. Han har varit mycket trött idag och han kan vara lite febrig nu. Vi får se hur det verkar imorgon.
 
Idag skulle jag och maken ha stor städdag hemma. Storstädning av hela huset. Så när mamma ringde och frågade om jag ville med till IKEA så sa jag självklart ja :)
Blev köp av pastatallrikar, glas, förvaringslådor och lite av varje. Ganska mycket... som det brukar bli. Väldigt trevligt i alla fall.
Sedan en sväng in i en leksaksaffär så Nico fick ha lite kul han med. Lite lego och ett talande gosedjur som numera heter Pia.
 
När vi kom hem fick han vara hos mamma en stund så jag kunde rusa hem och snabbt packa ner en hel del av hans leksaker i förvaringslådor som maken bar upp på vinden.
Själva städningen får fortsätta imorgon för vi orkade liksom inte riktigt klart. Läste en deckare istället. Så kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela