Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bildgoogla aldrig ordet clown

Publicerad 2014-08-22 20:19:43 i Allmänt,

Detta inlägg skulle handla om en sak men kommer istället handla om något helt annat.
 
Det skulle handla om att sonen min fick tag på en blå penna och mycket nöjd dök upp en stund senare och såg ut så här:
 
 
Jag tänkte med en gång att han försökt måla sig om en clown med sådana där kryss över ögonen... men det var då jag gjorde det misstag som helt fick inlägget att ändra inriktning.
Jag fick för mig att bildgoogla ordet clown för att kunna visa ett exempel på en sådan clown. DO NOT DO IT!
 
Om man bildgooglar ordet clown kommer man garanterat få mardrömmar för det är inga mysclowner som dyker upp. Clownen från det ser kramgo ut i jämförelse med många av de bilder som dök upp. Typ 90% var .... som hämtade från helvetet typ.
 
Traumatiserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela