Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vad gör man på en röd måndag?

Publicerad 2014-04-21 19:30:46 i Allmänt,

Ja vad gör man? Jag har gjort lite av varje jag, men ändå nästan ingenting.
 
Jag har:
 
* Åkt in en sväng till jobbet och arbetat lite
* Gungat med min son
* Grävt lite i jord
* Ätit tacos
* Googlat bilder på en ung Tim Roth
 
Schnygg
 
* Blivit imponerad av min son som spontant började träna på att skriva bokstäver
* Haft ont i huvudet
* Städat, dammsugit och diskat (delar av huset)
* Nattat sonen vilket tog fem minuter
* Funderat på om jag skall somna kl 20 eller läsa lite trots huvudvärken
 
Vet inte om jag gjort något mer.... Och inga spännande tankar att dela med mig av heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela