Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Glad Påsk dårå

Publicerad 2014-04-19 19:58:13 i Allmänt,

Idag har vi ätit mycket god påsk buffé hemma hos mina föräldrar. Det finns bara en enda nackdel med buffé och det är att man alltid blir lite ledsen över att man inte får plats med mer mat i magen.
 
Förutom denna lunch har inget varit direkt påsk-igt. Maken har med hjälp av jordfräs fräst upp hela gräsmattan för att vi skall kunna så nytt gräs där. Kommer nog bli skitbra. Jag har hjälp till marginellt med att plocka upp skräp från gräsmattan och annars varit med sonen som plötsligt fick feber och kände sig sjuk. Så han somnade och sov stor del av eftermiddagen.
 
Nu skall vi ta och äta middag och se lite svensk deckare. Hoppas få sova i natt sedan. I flera nätter har jag sovit bara någon halvtimme då och då för att sedan väckas av extrema mardrömmar. Så i natt skall jag ta sömnmedicin för att förhoppningsvis få lite hjärnvila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela