Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Förvirringen..

Publicerad 2014-04-11 19:32:28 i Allmänt,

Lite förvirrad blir man när jag kollar de sökord som lett människor till min blogg och dessa ligger högst upp på listan..
 
"Hennes njutning"
anderstimell förhållande
blek bröstvårta
 
Dels blir jag ju väldigt nyfiken på vad det var för information de egentligen var ute efter. och dels känner jag att de måste blivit så besvikna när de hamnade här. Inga njutningstips, inget om Anders Timells förhållanden och inget om bleka bröstvårtor.
 
Jag får skärpa mig
 
 
 
 
   
   
 

Kommentarer

Postat av: peachbeast

Publicerad 2014-04-17 22:41:13

Hahahahahaha! Ja du får verkligen skärpa dig ;). Obs! Detta är menat som ett skämt och jag hoppas verkligen att det framgår.

Svar: ;)
Knyttet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela