Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Första dagen

Publicerad 2014-04-01 20:29:49 i Allmänt,

Första dagen på nya jobbet så jag är så in i norden trött nu att jag inte riktigt kan fokusera tankar och energi nog att klara av att skriva något.
Var en lång dag på jobbet och nu har  jag nattat gullungen, ätit lite och lagat lunch till imorgon. Helt otroligt: Välklädd, sminkad och lagat lunch i förväg... som en ny människa. :P
 
Återkommer imorgon.. men så länge kan ni läsa följande inlägg som jag tänkte kommentera mer imorgon:
 
HejSonjas tankar om alkohol
 
Sannas tankar om politiska partier i skolan
 
och ett MÅSTE
 
Genusfolkets inlägg om samtycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela