Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lugnt i stugan

Publicerad 2013-09-13 19:25:05 i Allmänt,

Nu sover det lilla trollet. Måste säga att nattningen varit helt underbar de senaste månaderna, med ett och annat undantag. Oftast hoppar han i säng själv när man säger att det är dags att sova och somnar på 5-15 minuter. Ibland kan han vråla att han inte vill sova men även då lägger han sig själv och ligger och surar ett tag innan han somnar.
 
Dagen har annars gått ut på att jag varit fortsatt sjuk med enorm självömkan. Var tvungen att rusa ut och panikmåla några brädor då snickarna började få brist men funkade inte utan fick lämna penseln till maken och återvända till sängen.
 
När Nico kom hem så satt vi och lekte på hans rum en stund alla tre innan Hampus satte sig och spelade dataspel och jag och Nico såg film. "Kyckling" tyckte jag han sa om och om igen men det visade sig vara "Pyssling" (låter likadant) så blev Nils Karlsson Pyssling.
 
Nu skall jag strax se några avsnitt av Nostalgia Critic. Ja jag har ju just upptäckt tjusningen med alla program på YouTube... fan vad efter jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela