Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Krax krax

Publicerad 2013-09-14 19:31:20 i Allmänt,

Finns inte mycket spännande att skriva... Har faktiskt mest busat med min unge idag. Han har varit på ett extremt pillemariskt humör och det har bara varit jävelskap.
Han demonstrerade även sin extrema snålhet genom att vid förfrågan om jag kunde få smaka en av hans NonStop (han hade en helt nyöppnad påse) rusa in i sitt rum och hälla ut dem (i sin leksaksspis) för att sedan komma tillbaka och demonstrativt visa upp den tomma påsen och säga: "Slut" (det svenska ordet... inte det engelska..hehe).
 
På eftermiddagen kom mamma och lekte med Nico så jag kunde måla. Pappa kom förbi en stund han med.
Nu har Nico somnat gott och jag skall laga en sen middag. Har nästan tappat rösten så kan bara viska och kraxa så det är skönt att dagen snart är över. Blir mat, gammal film från början av 2000-talet och sedan sömn tror jag.
(Efter att jag tömt mitt påslakan som Nico förut fyllde med leksakstelefoner och annat smått och gott)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela