Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Grattis till oss <3

Publicerad 2013-09-20 11:48:15 i Allmänt,

Idag är det tre år sedan jag och min kära make gifte oss <3 Med andra ord är det ungefär fyra och ett halvt år sedan vi blev ihop... för vi slösade ingen tid vi :)
Och det kan nog vara ungefär fyra år sedan detta foto togs.
 
 
Min man är även min bästa kompis. Jag kan prata med honom om allt, och när jag har tur lyssnar han samtidigt som jag pratar också :) Vi tycker lika om det mesta, även de gånger han inte riktigt vet om det från början.
Han står ut med mina humörsvängningar och att jag är en jävla subba när jag har PMS och jag står ut med att han är i det närmaste dement. Även om jag vet att han ibland i smyg tycker jag är dum i huvudet och jäkligt orättvis (och ibland har rätt i det) och även om jag ibland funderar på att kväva honom med en kudde när han snarkar i sömnen så skulle jag inte kunna föreställa mig mitt liv utan honom.  Finns ingen som skulle kunna komma ens i närheten av att vara lika bra som honom.
 
Älskar dig H <3
 

Kommentarer

Postat av: peachbeast

Publicerad 2013-09-20 12:29:45

Stort grattis!

Svar: Tack :)
Knyttet

Postat av: Maken

Publicerad 2013-09-21 19:01:25

Älskar dig med hjärtat <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela