Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

God dag kära vänner

Publicerad 2013-09-24 12:19:23 i Allmänt,

Kände att jag skulle ha en artig och trevlig rubrik för att sedan lura in i er i ett inlägg fullt av gnäll :) Nej men jag har i alla fall satans ont i min rygg idag. Sådär så att varje liten rörelse framkallar stön och stånk. Vet inte vad jag gjort men vaknade i morse med känslan av att någon när jag sov tryckt in en golfboll i min rygg och lämnat den där. En mindre trevlig känsla.
Kanske var det panelmålningen i går kväll som gjorde det, eller inte målningen i sig utan lyftandet av tunga brädor?
 
Idag startade i alla fall dagen med lämning av glatt barn på dagis. Han möttes av en liten kamrat som stolt visade upp en teckning denne målat och Nico kommenterade med inlevelse: Åååhh, vad fin! <3
 
Sedan fick jag hjälp av maken att hämta bilen som lagats och sedan full fart mot jobbet. Inledde arbetsdagen med avslappnat arbetslagsmöte där större delen av arbetslaget inte var där så det mest blev småpratande.
Nu är det massor av elevsamtal (med microrast nu då en elev uteblev) till sdet är dags för hemgång.
 
Och så föräldramöte ikväll. Men det ser jag fram emot.
 
Avslutar med två bilder på ett trött samt ett sovande barn (i omvänd ordning)... bara för att han är söt :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela