Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Oro

Publicerad 2013-10-07 23:10:57 i Allmänt,

Blir inget bloggande direkt idag för hade en stressig dag på jobbet och när jag kom hem blev maken akut dålig och han befinner sig nu på sjukhus. Antagligen inget farligt (och kommer inte skriva mer om det eftersom det är hans privatsak om han vill ha det på nätet) men är jobbigt att vara hemma med Nico och bara vänta på att få veta hur han mår och hur det går.
Värst är att min telefon är trasig så jag fick låna mammas över natten och makens telefon nästan var urladdad så han har sin avstängd för tillfället så kan inte nå honom och fråga hur det är. Känns hemskt att inte kunna vara där och stötta också, eftersom han alltid varit där fö rmig när jag varit dålig, men någon måste ju ta hand om den lille.
Blir nog inte mycket sömn i natt,
Längtar efter min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela