Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Målande

Publicerad 2013-11-03 12:36:08 i Allmänt,

Om någon förresten undrar hur det gick med mitt golvläggande så hann jag inte den helgen jag skulle göra det och så gjorde maken det när jag var bortrest, så jag slapp :) Var ju synd att jag inte fick se om jag kunde men har så mycket annat att göra så det var skönt att slippa göra det med.
 
Idag har jag målat kring fönstren i köket så nu kan jag strax sätta upp gardiner :) Jobbigt att jag fortfarande har känningar efter hjärnhinneinflammationen i somras dock. Till vardags märker jag oftast inte av det men om jag skall göra något som kräver fokus och kocentration, som att måla, så går det ca en halvtimma innan jag börjar känna mig yr och mår illa. Måste därför ta många pauser och ibland måste jag till och med sova en stund efter att jag ansträngt mig. Vet inte hur länge det kommer hålla i sig eller om det är något som kommer vara kvar permantent.
 
Nu blir det lite papperarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela