Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dåliga jag

Publicerad 2013-11-14 13:42:14 i Allmänt,

Jag vet att jag borde titta in är och skriva ibland men de senaste dagarna har jag varit så himla osugen. Känns som om all tid går till jobb, att greja hemma och busa med sonen och har liksom inget kul att skriva om - om man inte anser det kul att höra samma story varje dag... om och om igen.
 
Längtar tills huset är klart. Då skall jag köra värsta racet med före och efter bilder så ni kan få se hur vi slitit hela sommaren... eller ja, det är väl främst maken som slitit även om jag funnits med på ett hörn med en målarpensel i handen.
 
Och så längtar jag till jullov för just nu är det verkligen fullt upp på jobbet, och även med allt annat. Känns som om dagarna bara är en strid ström av möten av olika slag. Sedan hem - äta - sova.
 
Som sagt var, har verkligen inget kul att skriva om för tillfället.. Jag återkommer. Eller går i ide. Vem vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela