Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Yohio på humorgalan

Publicerad 2013-05-07 09:30:11 i Allmänt,

Jag har ju skrivit innan om att jag tycker att det är så underbart att Yohio fått så mycket uppmärksamhet i Sverige nu, då jag tycker att han med sin gränsöverskridande stil är en bra förebild för unga. Jag visste att han var en bra gitarrist och en bra showartist, men jag visste faktiskt inte att han var så bra på att sjunga som han är förrän jag såg honom i Humorgalan.
Innan jag såg att det var han utan bara hörde rösten så var jag säker på att det var Peter Jöback som sjöng, vilket jag inte var ensam om att tro kan man se i kommentarerna gällande YouTube-klippet nedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela