Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nico - jag skall bara

Publicerad 2013-05-07 19:50:58 i Allmänt,

Ikväll är en sådan kväll då Nico inte vill somna. Han smyger ut från sitt tält (ja han sover fortfarande i tält) och ler sitt allra sötaste leende och så ber han om en kram, eller en puss, för att han vet att jag inte kan motstå. Sedan kommer han ut en stund senare och säger med sin sötaste röst att han vill titta i en bok, eller sjunga en sång, eller hälsa på sin nalle... eller vad han än kan komma på. Och han är så söt att jag smälter, och så är det en av de få stunder på dagen då han sitter lugnt och man faktiskt kan prata med honom... så trots att nattningen tar en evighet så låter jag honom hållas och njuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela