Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Födelsedag

Publicerad 2013-05-23 09:42:06 i Allmänt,

Födelsedagar är inte lika spännande som när man var barn, även om man numera tack vare Facebook får enormt mycket mer grattis :). När man var barn var födelsedagar förknippat med presenter och uppmärksamhet, och även om det väl är det nu också så är det ju även förknippat med att bli äldre. Inte så att jag är sådan som nojjar över ålderstecken speciellt mycket men jag lider av extrem dödsångest och känner mig ett steg närmare graven varje födelsedag.. haha.. men nu skall vi inte tänka på det mer :)
 
Jag är på glatt humör vilket ni tydligt kan se:
 
 
Att jag fyller 33 och inte 23 kan man se bland annat på de grå håren, som faktiskt syns tydligt på bild (de får mig att se vis ut hävdar min man... haha) och rykorna vid sidan av ögat som dyker upp när jag ler nu för tiden.
Men jag skall väl vara tacksam att jag fortfarande får visa leg på systemet och ibland även när jag köper snus. Jag är glad så länge jag kan lura någon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela