Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Efterlysning - har du sett denna pasta?

Publicerad 2013-05-05 18:38:27 i Allmänt,

Jag är inte känd för mina hälsosamma matvanor så ingen blir väl kanske förvånad när jag berättar att jag unde ren lång period levde nästan enbart på Funghi pasta från Lidl. Vad jag älskade denna pasta! En hel rätt på påse. Bara tillsätta vatten och mumsa i sig.
 
Så, en dag.... ingen pasta. Lidl slutade sälja den? Jag hade ätit upp hela världens lager? Jag vet inte. Men jag tänker ofta på Funghi pastan. Saknar den. Längtar....
 
Så om du sett denna pasta säljas någonstans nära dig -säg till mig! Jag och min mage kommer tacka dig. Kanske kan du till och med bjudas på en riktig svamppasta feast!
 
Bilden lånad från nätet efter att jag spenderat minst en kvart med att leta upp den. Find me this pasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela