Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Den lille sadisten

Publicerad 2013-05-01 07:30:13 i Allmänt,

Jag tänker just nu att antingen är min son en liten sadist eller så är han väldigt politiskt medveten och försökte såhär på första maj illustrera arbetarklassens vemödor eftersom han beslutade sig för att denna lediga dag, med sovmorgonpotensial, började 04.30.
Då vaknade han och ville se film, ha frukost, prata och så vidare. I två timmar höll han sig i alla fall i sängen medan han då och då skickade upp mig på olika uppdrag. Nu är han dock uppe ur sängen och springer runt hysteriskt fnissande och full av bus. "Kom då!" ropar han om han tycker jag är för seg: "Kom då!".
 
Själv känner jag mig allt annat än pigg. Har dock en hel del att göra idag. Tömma ett förråd bland annat.
Blev inget kökshämtande som planerat då mannen vi skulle köpa av och hade bestämt tid med osv mailade igår att han sålt köket till någon annan plötsligt. Gör mig så sne sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela