Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tips och förslag?

Publicerad 2013-03-15 19:12:32 i Allmänt,

Nu sitter Nico och ser på underliga ryska (?) barnprogram på YouTube. Han älskar en serie om en liten gubbe som heter Pocoyo. Kanske är grekiskt förresten. Eller spanskt. Ni fattar hur språkbegåvad jag är..haha.
 
Imorgon har jag erbjudit Hampus att få en hel dag med egentid att göra vad han vill så jag skall hitta på något med Nico. Detta var något jag lovade innan jag visste att mamma och pappa är bortresta och morfar är sjuk så man inte jan hälsa på honom och mormor. Så nu vet jag inte alls vad jag skall ta och hitta på. Är så satans frusen också så har ingen lust att ta speciellt långa promenader.
Någon här i närheten som har förslag på vad man kan hitta på? Orkar inte åka ensam till Lekstaden och har ingen lust att åka skitlångt som in till stan (Göteborg) heller.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-15 21:12:27

Så himla synd att du inte frågade oss först innan du lovade Hampus:( Ni får åka till Gökis eller nåt;) Puss puss/Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela