Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Så var det min tur

Publicerad 2013-03-05 15:07:40 i Allmänt,

Trodde in i det sista att jag kunde stå emot illamåendet och hålla mig frisk, tills dess att jag spydde upp varje uns av innehåll i min magsäck i natt. Idag har jag mått lite bättre men mår illa och får inte i mig något alls.
 
Stackars Nico fattar inte varför både mamma och pappa är så tråkiga och bara ligger, men han försökt roa honom så gott det går de stunder jag kunnat vara ur sängen. Målat lite och så.
 
Nico ville även sätta upp håret i tofs så som hans pappa har. Så gulligt <3
 
 
Han var så stolt och skulle spegla sig flera gånger <3
 
Blir hemmadag för hela familjen imorgon också men sedan hoppas jag verkligen att vi skall vara friska igen. Har fasen inte möjlighet att missa mer jobb nu och vill att vi skall vara friska tills helgen då Nicos faster Agneta kommer på besök från Norge.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-05 17:59:03

Så fin:) /Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela