Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Reggat mig hos Bloglovin

Publicerad 2013-03-23 15:56:03 i Allmänt,

Så nu har jag tagit tag i saken och reggat mig hos Bloglovin så jag kan följa alla bloggar jag följer på ett enda ställe. När jag skulle söka på andra trevliga bloggar och skulle välja via kategori så blev jag dock lite besviken. Är det bara jag som tycker att Bloglovin har ganska trista kategorier, eller har jag missat något?
 
Dessa är de som finns vad jag kan se:
Konst
Skönhet
Design
DIY och hantverk
Underhållning
Familj
Mode
Film, musik & böcker
Fitness
Mat & Dryck
Heminredning
Mode man
Övrigt
Personligt
Foto
Streetstyle
Resor
Bröllop
 
Hmmm... inget politik, feminism, genus, hbtq.... inget skoj alls i kategoriväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela