Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

I´m back

Publicerad 2013-03-08 11:59:29 i Allmänt,

Tillbaka på jobbet dårå. Känns nästan skumt nu när man vart hemma sjuk så länge. Längtar efter min lilla plutt. Dessutom förvisad till "mitt nya rum". Då vissa saker inte bör tas i bloggform kan jag bara konstatera att jag icke är nöjd.
 
Så nu är det en drös elevsamtal som gäller. Sedan hem och göra huset presentebelt inför helgens besök, hälsa på mamma och pappa en sväng och annat vardagligt.
 
Om ni skulle ha en sådär tretton minuter över så kan ni se på SVT dokumentären om Tyra, en jäkligt skön "unge" som filosoferar om att det viktiga i livet är att göra något, något som känns viktigt. Här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela