Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Skumätaren

Publicerad 2013-06-28 17:17:37 i Allmänt,

Nico älskar att bada egentligen men har det senaste inte velat gå i närheten av badkaret eftersom han hatar att tvätta håret. Idag ville jag dock bara att han skulle få ha lite kul så jag lyckades övertala honom med löfte om att håret absolut skulle få vara ifred.
 
Det plaskades en hel del och dessutom åt han upp allt badskum. Hur bra för magen kan det vara? Och hur "skumt" är det inte? (haha... fan va vitsig jag är). Han äter liksom inte grädde eller kakor, men badskum är tydligen supergött.
 
 
 
 
När jag tittar på bilderna och ser det fula gula kaklet längtar jag ännu mer efter vårt nya badrum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela