Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kvällsrutin

Publicerad 2013-06-16 20:29:17 i Allmänt,

Sitter utanför Nicos lilla tält (ja för er som är nya på bloggen så sover min son i ett lektält.... hans eget val.. han har en säng... no need fo soc). Inne i tältet är det tyst och stilla.
 
Jag (viskar): Sover du?
Nico: Nääää
Jag: Ok, gonatt
Nico: Gonatt
 
Tjugo minuter senare... Börjar få kramp i ryggen
 
Jag: Sover du?
Nico: Nä
Jag: Ok, gonatt
Nico: Gonatt
 
Trettio minuter senare. Ryggen skrikvärker. Fötterna har somnat
 
Jag: Sover du?
Nico: äää
Jag: Ok, gonatt
Nico: ghghnatt
 
Jag har suttit här läänge nu. En och en halv timme. När han somnat måste jag släpa saker till containern. Jag är glad om det fortfarande är ljust ute då....

Kommentarer

Postat av: SannaM // lärare ~ normkritiker ~ lesbisk svenssonmamma

Publicerad 2013-06-16 21:16:23

Haha! Och fy vad drygt... jag avskyr att lägga. Läsa saga är mysigt, men sen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela