Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagen då jag sov

Publicerad 2013-06-08 20:07:45 i Allmänt,

Om någon skulle undra varför det varit lite tyst på bloggen idag så kan jag meddela att det berott på att jag har sovit.
 
I natt fick jag typ inte sova nåt alls eftersom Hampus snarkade nåt så in i helvete. När Nico vaknade tiidigt så jag var jag ett vrak, så när Hampus sedan vaknade vid  tio fick han gå upp med Nico och jag låg kvar. Strax efter 12 så blev även Nico trött och kom och lade sig hos mig... och poff... när jag vaknade nästa gång var klockan fyra.. Haha. Det var den dagen det.
 
Hampus hade roat sig med att fixa saker i trädgården och jag fick gå upp och diska och fixa mat så vi hann äta innan lillebror kom på besök  runt sex. Sedan pratade vi lite och han busade med Nico och nu försöker jag natta honom, Nico alltså inte min bror.
När det är klart skall jag skjutsa brorsan till närliggande samhälle för festligheter och sedan hem och sova - igen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-08 21:13:33

Så skönt att du fick sova, det behövde du verkligen:) /Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela