Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snuva och tält

Publicerad 2013-01-30 20:24:49 i Allmänt,

Jag tycker ytterst synd om mig själv att jag är förkyld igen. Snor, snor och snor. Fick i alla fall uträttat en del ärenden idag fst jag inte kunde träna. Hade en bekant som är mäklare här också som gav oss råd inför utbyggnad av huset. Kändes riktigt bra att få lite input.
Nico var på gott humör efter dagis och ännu gladare när mäklaren kom. Han tog honom i handen och drog in honom på sitt rum där han försökte få honom att titta på film tillsammans med honom :)
 
Sedan var det middag. Köttfärssås och spagetthi (totalt hjärnsläpp, hur stavas det?)
 
Sedan var det bus ett tag och när det var dags för att sova bestämde sig Nico för att han skulle sova i sitt lilla lektält i natt. Han slet åt sig täcke, kuddar, snuttar och nallar och tryckte in allt i tältet och gosade ner sig. Han beställde sedan två mackor som han åt inne i tältet innan han kunde komma till rp och somna.
Vi tyckte att han kunde få sova i tältet om han ville. Gör ju liksom ingenting, och han var så himla glad över det :)
 
 
Bara små ben ser man om man kikar in i tältet där han sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela