Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Garderob

Publicerad 2013-01-06 17:47:22 i Allmänt,

Äntligen är min nya garedrob ihopsatt och kläderna inlagda. Trots att det rummet just nu förvandlats till ett enda stort förvaringsrum temporärt så är jag så glad över att få plats med alla mina kläder och kunna se dem.
 
Nu drömmer jag bara om hur det blir när vi har renoverat om huset. Kommer bli så himla bra och mycket mer rymligt. Om man bara kunde komma på ett sätt att hyfsat varmt förvara gamla barnkläder och sådant också (takisolera vinden så vi man kan förvara där?) så hade allt varit topp. Just nu är det förvaring av sådant som inte används som är det stora bekymmret. Kanske kan man fixa något i källaren som fungerar när vi bygger ut så att tvättmasin och sådant kommer upp i huset?
 
Just nu håller mina pojkar på och leker och jag kan höra hur Nico bara skriker av skratt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela