Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Blä

Publicerad 2013-01-01 18:58:00 i Allmänt,

Fortfarande sjuk och allt som jag skulle gjorde under de dagar då först Nico var sjuk och sedan jag ligger nu i en lång rad och bara väntar på mig. Suck.
Från uppsatsskrivande till tvättupplockning, paketskickande och fotobeställningar.
 
Men nu skall jag tänka på annat då maken kom hem med massa onyttigheter från affären. Han vet hur man tar hand om sjuk fru <3.

Dagens mysterium är förresten: Hur kommer det sig att makens täcke ser ut som vanligt på morgonen medan mitt samlats i en hög i botten av påslakanet??
 
Kan tillägga att Nico varit på strålande humör idag trots sina tråkiga och trötta föräldrar. Han lekte med sin mormor och morfar en stund och har i övrigt sjungt, sett film, pysslat och hällt ut en hel förpackning med salt i vardagsrummet.
Sedan slocknade han för natten strax efter 17 (aj då), han vaknade en sväng runt 19 och satte sig upp i sängen och asgarvade innan han somnade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela