Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bara massa snor

Publicerad 2013-01-31 19:18:42 i Allmänt,

I morse när klockan ringde så kände jag ångest över att må skitkasst men veta att man hade massor att tag i på jobbet, men när jag väl gått upp kände jag att det inte fanns en chans att jag skulle klara en hel dag på jobbet som mådde. Hade inte ens klarat att ta mig till tåget.
Så Hampus fick köra Nico till dagis och jag spenderade dagen i sängen. Kan inte säga att jag mår mycket bättre, men något.
 
Nu på eftermiddagen har Hampus lekt massor med Nico. Bland annat har Nico gått runt i sitt rum och benämt olika saker, och kunde härma ljudet på alla djur i sitt pussel. Något han aldrig visat att han kan förut så Hampus blev väldigt förvånad. Han har varit på glatt humör, förutom att han gråter varje gång vi kör förbi mina föräldrars infart eftersom han så gärna vill åka och hälsa på dem. Men det får vänta tills jag inte är en smittohärd. Tills dess får han roa sig med sin pappa och jag roar mig med att gå igenom alla gamla säsonger av CSI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela