Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

På gränden till döende

Publicerad 2013-02-15 12:47:20 i Allmänt,

Här sitter jag så trött att det liksom bara är gröt i huvudet.
 
Sömnen i natt var minst sagt bristfällig. Hampus snarkade, gnisslade tänder och pratade i sömnen (tror han stötte på någon i sömnen för han frågade om denna någon var singel..hmmmm..hehe). Sedan vaknade Nico vid 04 och bestämde sig för att det var morgon och när han inte fick min mobil sparng han runt i huset och gallskrek och slog i dörrar. Sedan sa han att han ville ha mat och kunde inte gärna säga nej om han var hungrig så det slutade med att han fick sitta och se film i sitt rum och äta yoghurt. Om man är trött idag får han skylla sig själv.
 
Så i näst intill komatillstånd körde jag Nico till dagis och gick till gymmet för ett indoor walking pass innan jobbet. Nu försöker jag hålla mig vaken under elevsamtalen på jobben och efter jobbet är det ett träningspass till. Egentligen känner jag mig väl inte helt upplagd för detta. Viss oro för kollaps. Men det är schlagerpass så kan ju bara inte missa det. Får hemma och avlida efteråt.
 
Är det förresten bara jag som har en obehaglig känsla av svett som rinner inne i öronen flera timmar efter att jag tränat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela