Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Näsissues

Publicerad 2013-02-28 18:34:48 i Allmänt,

Nu har jag bokat läkartid till imorgon.
 
Jag har haft problem med min näsa ett tag. Eller egentligen inte med näsan i sig. Utan när jag lutar mig fram så får jag massa magsyra i näsan. Gör riktigt ont. Har alltså ingen halsbränna eller sura uppstötningar utan bara när jag lutar mig fram och just i näsan.
 
Har dröjt med att söka läkare för kändes som ett så konstigt och fånigt problem (typiskt mig). Men nu har det skett så mycket och blir bara värre så slemhinnan i näsan har blivit så irriterad att jag har ständig värk i näsan nu. Så nu tog jag tag i det och bokade en tid. För känner mig sjuk och trött hela tiden så kanske har blivit en infektion eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela