Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kul saker på Ebay

Publicerad 2013-12-10 21:04:09 i Allmänt,

Fast jag inte har några pengar så tycker jag mycket om att titta runt på Tradera, Etsy och Ebay. Ebay har jag tidigare inte hängt så mycket på men börjar nu bli fast där. Man kan hitta hur roliga saker som helst. Bara idag hittade jag följande:
 
En liten figurin med den tillhörande underbara beskrivningen: part of the love and happiness from rainbow dreams messenger of hope collection. Hur många vackra ord lyckades de inte få med där? :)
 
Ja, bilden talar ju för sig själv. Men lite väl makabert att ha på väggen kanske :)
 
 
Och så denna poster! Så underbar att jag tvingade Hampus att lägga ett bud. Kan bli min julklapp kanske? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela