Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Full rulle och go jul typ

Publicerad 2013-12-23 19:13:33 i Allmänt,

Herregud vilken fart det varit på oss idag. Full fart för att bli klara, och det blev vi.. nästan. När det var dags att hänga upp tavlor och klä julgranen så tog orken slut. Så det får bli imorgon bitti.
Sov trots allt bara någon timma eller två i natt. Först var jag så glad och exalterad att jag inte kunde varva ner. När jag väl kunde det var klockan strax efter två och Nico ville in till oss. Sedan hann jag inte mycket än somna förrän han fick mardrömmar (om att hans morfar bet honom i foten..haha). Och så upp tidigt.
 
Skall bli mysigt med jul i alla fall. Hoppas bara Nico har mer stabilt humör imorgon än idag. Idag har han pendlat mellan trött och tyst och sur/ledsen. Och nu vill han inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela