Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vår lille snickare

Publicerad 2013-08-31 18:49:11 i Allmänt,

Fast vi bara haft en "tråkig hemmadag" så tror jag att Nico hade riktigt kul. Inte nog med att han fick hjälpa sin pappa att bygga, vilket han var mycket stolt över, utan han fick också till sin stora glädje (och förvåning) ta en pensel och måla han också medan jag målade panel.
Han målade lite över allt, inklusive sig själv, trots att han försökte vara försiktig och bara måla på torkställningen.
 
I övrigt har vi dansat, sett på Mamma Mu och My Little Pony och handlat. En i vuxna mått mätt en inte helt spännande dag kanske, men i Nicos ögon helt ok tror jag.
 
Nu vill jag ha mat och sova. Har så ont i mina axlar och min nacke efter att ha målat att jag mår illa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela