Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Trevlig förmiddag med glad unge

Publicerad 2013-08-03 15:46:35 i Allmänt,

Idag åkte jag med Nico till torget och mötte upp Karin och hennes dotter. Det var kajloppis som vi besökte, fast det fanns mest leksaker tyckte jag. Nico var supernöjd i alla fall. Han mötte dels gammelmormor och gammelmorfar som gav honom en docka som han blev förtjust i med en gång och sedan så hittade jag ett stort "hus" (ett slags kvarn/stall-kombo) med djur och figurer som jag visste att han skulle älska - och det gjorde han :)
 
När vi besökt loppisen gick vi och fikade/åt lunch vilket funkade bra eftersom vi valde ett fik med lekhörna. Nico kan annars inte vara still så länge att man hinner äta. 
När vi fikat så gick vi bort till en lekplats i ett bostadsområde i närheten där ungarna fick leka av sig. Nico var på tokbra humör. Sedan började det dock ösregna så vi avbröt dagen och jag och Nico for och handlade.
 
Nu är vi hemma och jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela