Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nedräkningen har börjat

Publicerad 2013-08-31 18:54:41 i Allmänt,

Nu är det bara typ en månad kvar till årets höjdpunkt... Det jag ser fram emot hela året. Om religiösa känner sådär helig salighet när de går in i en kyrka så känner jag ungefär samma sak när jag vandrar in genom portarna till detta event.
Jag pratar såklart om Bokmässan <3
 
Hoppas få råd och möjlighet att besöka den även detta år. Minns inte ens när jag missade det senast. Eller var jag där när Nico var nyfödd? Jag tror fan det.
 
 
Nu har i alla fall Nico somnat. Skulle haft en bild där han ligger i sitt lilla beduintält jag arrangerat i hans säng tillsammans med den enorma Lisebergskaninen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela