Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Prestationer och införskaffanden

Publicerad 2013-04-23 14:36:44 i Allmänt,

Idag är en sådan där dag då jag känner mig extremt effektiv. När det känns som jag bara får gjort massor. Jag har haft möte, elevsamtal, gjort viktiga anteckningar, skrivit rapporter, viktiga mail och anmälningar, samverkat och hållt på. Oj oj oj. Känner mig som Jim Carrey i den där filmen när han vikarierar för gud och skriver på datorn i megahastighet. Swosch.... och dessutom har jag hunnit blogga en del.
Är i en bra fas just nu tror jag.
 
Nu skall jag bara jobba klart och sedan skall jag införskaffa skottkärra så jag kan vara ännu mer duktig och röja i trädgården. Vi pratade först om att köpa en dyr och bra skottkärra, men vi har nu enats om att köpa en som är så löjligt billig att det inte gör något om den går sönder. Man kan ju alltid testa. Den kanske är skitbra fast ingen fattat det... eller inte... men då har jag en skottkärra ett tag i alla fall.
 
En sjukt billig liten skottkärra från Jula
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela