Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag och Maria Montazami?

Publicerad 2013-04-17 20:14:47 i Allmänt,

Jag har nyss (eftersom jag är lite efter) upptäckt bloglovin.com. Rekommenderas till alla som läser mycket bloggar eftersom man kan följa dem alla via bloglovin på ett och samma ställer och slipper leta runt.

Tycker också kan man följa min blogg via dem för jag har ynka en (EN!) följare vilket känns helt deprimerande..hahaha.
 
I alla fall så kan man om man letar upp min blogg där trycka för att få upp "liknande bloggar" och då kommer.... ja men visst... Maria Montazamis blogg upp. Oki? Skulle gärna vilja veta vilka parametrar de jämför för att komma fram till detta.. för mig veteligen har jag och Maria ytterst lite gemensamt... Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela