Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dagen avslutades med gott humör

Publicerad 2013-04-09 20:00:08 i Allmänt,

Efter all oro och sådant som jag skrev om tidigare idag så var det skönt att komma hem till en riktigt glad unge. Hade en riktigt mysig kväll med gos och småprat och inga konflikter alls, inte ens om tandborstning eller läggning. Kändes riktigt bra faktiskt.
 
Har även haft mindre skrattanfall i bilen idag varje gång en nyhetsuppläsare med allvarlig röst pratat om att polisen ännu inte fått tag i den som igår kastade ett päron på en fotbollssspelare (?!). Päron.. say what? Haha. Då kände jag att inte skall jag sitta här och klaga över mina problem när det finns människor i världen som får päron kastade på sig..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela