Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Trött tröttare tröttast

Publicerad 2012-09-28 22:39:04 i Allmänt,

Idag har jag varit så in i norden trött. Som om jag inte sovit på flera år. Trafikfarligt trött. Sådär trött att jag sätter på blinkers istället för att växla och så.
Lyckades ta mig till och från jobbet i ett stycke i alla fall. Och förhoppningsvis gav jag inte ett helt drogat intryck inför eleverna.
När jag kom hem möttes jag av två slappisar i soffan, varav den ena har Gustav Vasa frissa. Nicos nya klippning är söt :)
 
Nico hade initialt inget större intresse av mig utan var fullt koncentrerad på ToyStory. Han är besatt av dessa filmer och vill helst se dem flera gånger om dagen. Funderar på att köpa honom en Woody-docka. Senare var han dock gosig och mysig och vi hade en stillsam och go kväll.
 
Hampus fortsätter trenden att dyka upp som en galning bakom Nico på foton :)
 

Nu är det snart dags att sova och jag hoppas att Nico sover bra och länge för jag behöver verkligen få sova ut lite. Imorgon är det helg, vilket innebär städa, plugga, dona och greja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela